بازار سهام امروز سه شنبه ۲۰ آبانماه در ساعت اولیه معاملات در مسیر صعود قرار گرفت و شاخص کل بیش از ۴ هزار واحد افزایش یافت اما در میانه راه تغییر مسیر داد و سیر نزولی به خود گرفت و در پایان کار معاملات با کاهش ۳ هزار و ۲۴۸ واحد بر پله یک میلیون و ۲۱۱ هزار واحد ایستاد.

بورس

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۳ هزار و ۲۴۸ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۲۱۱ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۱۲۰۳ واحد کاهش به رقم ۳۶۴ هزار و ۸۷۷ واحد رسید. معامله‌گران امروز ۸۶۵ هزار و ۷۴۴ معامله به ارزش ۶۰ میلیارد و ۴۶۷ میلیون ریال انجام داده‌اند.

ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی چادرملو و معدنی و صنعتی گل گهر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند. همچنین گروه مدیریت سرمایه گذاری امید، پتروشیمی جم، پالایش نفت تهران و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی این بازار داشتند.

فرابورس نیز با ۳۱ واحد افزایش رقم ۱۵ هزار و ۵۱۵ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار امروز ۴۳۵ هزار و ۸۳۵ معامله انجام داده‌اند که ۴۲ میلیارد و ۱۳۶ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی زاگرس، سنگ آهن گهر زمین و صنعتی مینو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. همچنین سرمایه گذاری صبا تامین، پتروشیمی تندگویان و سهامی ذوب آهن اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی این بازار داشتند.

کد خبر 564056

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha